بازدید معاونت محترم سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی از امتحانات دیماه

(دانش آموزانی شاد، فعال و پویا مجتمع دخترانه امام خمینی(ره)مالزی)

بازدید  معاونت محترم سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی از امتحانات دیماه 92 مجتمع دخترانه 

امتحانات نوبت اول (دیماه) در مجتمع آموزشی و پرورشی دخترانه امام خمینی(ره) مالزی در حال برگزاری است .در اولین جلسه ی آزمون مشاور مجتمع سرکار خانم جابری به منظور ایجاد آرامش در دانش آموزان و کنترل اضطراب امتحان توصیه های روانشناختی لازم را به دانش آموزان ارائه داد . قبل از شروع امتحانات پیام های مشاوره ای ،مطالب و نکات مؤثر در آمادگی برای امتحان ،وظایف دانش آموز قبل از امتحان ،حین امتحان و بعد از امتحان در تابلوهای اعلانات و سالن امتحان جهت استفاده ی دانش آموزان نصب گردیدو همه ی عوامل اجرایی ، آموزشی و..... درمدرسه دست به دست هم داده تا دانش آموزان مجتمع در نهایت نظم و ارامش امتحانات نوبت اول را با موفقیت پشت سر بگذارند .

در تاریخ 92/10/16 معاونت محترم سفارت جمهوری اسلامی ایران جناب آقای صفار از امتحانات نوبت اول مجتمع دخترانه ی امام خمینی(ره) بازدید بعمل آوردند . ایشان در این بازدید از مدیریت مجتمع  وسایر عوامل اجرایی و آموزشی به جهت نحوه ی برگزاری امتحانات و نظم حاکم بر آزمون قدر دانی بعمل آوردند.

برگزاری امتحانات نوبت اول 92


تلاش عوامل اجرایی آزمون در برقراری هر چه بیشتر نظم و آرامش در امتحان




در پایان معاونت محترم سفارت از مدیریت مجتمع  وسایر عوامل اجرایی و آموزشی به جهت نحوه ی برگزاری امتحانات و نظم حاکم بر آزمون قدر دانی بعمل آوردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد